Supportdesk

Spoed? Bel direct 088-643 2110

Promisys staat voor je klaar. 24/7.

Problemen en storingen aan je netwerk of werkplek komen zelden op een goed moment. Daarom staat onze supportdesk voor je klaar om je snel weer op gang te helpen.

Onze supportdesk is te bereiken op 088-643 2110 of via support@promisys.nl.

Support formulier

Wij verzoeken je om problemen of storingen zoveel mogelijk te melden via het formulier. Je ontvangt dan binnen circa 10 minuten een bevestiging van je vraag met daarin het incidentnummer. Als je een dringende vraag hebt verzoeken wij je om na ontvangst van het ticketnummer telefonisch contact op te nemen met onze supportdesk via telefoonnummer: 088-643 2110. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn verzoeken wij je om het formulier zo compleet mogelijk in te vullen.

Vul hier uw email adres in.

Support- of helpdesk uitbesteden?

Wil je de support- of helpdesk binnen jouw organisatie geheel of gedeeltelijk uitbesteden? Afhankelijk van jullie specifieke wensen bieden wij verschillende opties, waaronder eerste- en tweedelijns support.

Meldingen komen binnen bij je eigen ICT-afdeling of medewerkers kunnen rechtstreeks contact opnemen met de ICT-specialisten van Promisys IT. Van registratie tot afhandeling en afsprakenbeheer, wij bieden schaalbare oplossingen, afgestemd op jouw specifieke toepassing.

Wij werken onder andere voor bedrijven in de Zorg, Overheid, Logistiek, Industrie, Telecom en ICT.

Top